با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران
آموزش محیط زیست
نقش ارزش ادراک‌ شده سبز بر نگرش به محصولات ‌سبز و قصد خرید مصرف‌کننده

زینب طولابی؛ مرجان آروانه؛ پری شجاعیان

دوره 9، شماره 3 ، خرداد 1400، ، صفحه 81-98

https://doi.org/10.30473/ee.2021.50706.2154

چکیده
  افزایش نگرانی و توجه روز‌ افزون به سلامت عمومی و مسایل محیط‌زیست منجر به پیدایش و اهمیت مفهوم محصولات ‌سبز شده است. با توجه به اهمیت مسایل زیست محیطی در بین مصرف‌کنندگان، بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد ‌خرید آنها به محصولات‌ سبز ضروری است. قصد مصرف‌کنندگان به خرید ‌سبز به نگرش نسبت به محصولات ‌سبز برای رفع نیازهای محیط‌زیستی ...  بیشتر